۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
بازدید:۵۱۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان از کشف 420 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز در شیراز خبر داد.
کد خبر : ۶۵۷۲۴

به گزارش صد آنلاین ، سردار رهام‌بخش حبیبی در خصوص این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز، مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز اقدام به دپو حشیش کرده است.

 

 

 

 


وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل 420 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی ورانه دادسرا شد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و مواد مخدر همواره یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی به شمار می رود.

قاتل خودش به 110 زنگ زده بود

فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتل پس از به قتل رساندن خواهر 20 ساله‌اش، خودش به 110 زنگ زد و تسلیم قانون شد.

سرهنگ فرج شجاعی، بیان کرد: بامداد امروز بیست و هشتم دی‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در همان لحظات اولیه قاتل که خودش به 110 زنگ زده بود به پلیس مراجعه و اظهار داشت به همراه خواهرم در منزل بودیم که به دلیل اختلافات خانوادگی وی را حلق آویز و به قتل رساندم.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه قاتل 24 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست برای حل مشکلات خود به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز مراجعه و مشکلات را حل و فصل کنند تا شاهد این چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 ناکامی قاچاقچی در انتقال 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز 

فرمانده انتظامی شیراز گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران "کلانتری 23 گلدشت" این شهرستان، قاچاقچیان در انتقال 10 هزار لیتر سوخت قاچاق ناکام شدند.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران از تردد  یک دستگاه کامیون ولوو باری حامل سوخت قاچاق در کمربندی حسینی الهاشمی مطلع و پس از حضور به موقع در محل مورد نظر برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از خودرو 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد.

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
این بی ناموسا اعدام کنید بالا ۵کیلو شده دیگ
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها