۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
بازدید:۴۰۸
صد آنلاین | طرفداری | کریم بنزما به وضوح از حضور در لیگ عربستان پشمیان شده و می‌خواهد ادامه فوتبال حرفه‌ایش را در اروپا پیگیری کند.
کد خبر : ۶۵۵۳۳

 

به گزارش صد آنلاین ،  کریم بنزما در حال بررسی گزینه‌های جدایی از الاتحاد عربستان طی نقل و انتقالات ژانویه است. مهاجم 36 ساله فرانسوی که طی 24 بازی 15 گل به ثمر رسانده، از دوران شش ماهه خود در عربستان راضی نیست. کریم بنزما اگر بخواهد می‌تواند به هر تیمی در فوتبال اروپا برود جز رئال مادرید. سیاست سران لوس بلانکوس در مورد مهاجم فرانسوی سابقشان کاملا واضح و مشخص است. کریم بنزما جایی در رئال مادرید ندارد و درهای باشگاه به روی او بسته است.

 

 

 

 


این سیاست رئال مادرید در مورد دیگر اسطوره‌های سابق این باشگاه که رئال مادرید را ترک کرده‌اند نیز تکرار شده است. کریستیانو رونالدو در 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد و همین مساله باعث شد تا دیگر فلورنتینو پرز و مدیران رئال قید حضور دوباره او در لوس بلانکوس را بزنند. حالا این داستان برای بنزما هم صدق می‌کند و رئال مادرید جایی برای ادامه فوتبال او نخواهد بود.

همچنین منابع نزدیک به ژولین لورنس، خبرنگار فرانسوی ESPN گفته‌اند انتقال به لیگ برتر انگلیس یکی از گزینه‌های مهم کریم بنزما است؛ اخیرا چند باشگاه از جمله چلسی به او علاقه نشان داده‌اند.

 

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها