آخرین اخبار
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
بازدید:۳۴۵
قیمت طلا و سکه امروز 12 بهمن 1401 مسیر متفاوتی را طی می‌کنند. طلا نوساناتی افزایشی و سکه نوساناتی کاهشی را تجربه می‌کنند.
کد خبر : ۶۵

قیمت طلا امروز تحت تاثیر افزایش محدود قیمت دلار افزایشی شده، اما سکه مسیری معکوس و کاهشی دارد؛  قیمت طلا در لحظه تنظیم این گزارش 2 میلیون 207 هزار تومان در هر گرم ثبت شده است.

 

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امروز مسیری نزولی را طی می‌کند و در لحظه تنظیم این گزارش 24 میلیون و 301 هزار تومان قیمت خورده است. این نوع فلز ارزشمند بر روی 24 میلیون و 101 هزار تومان بازگشایی شده و حالا چهار میلیون و 67 هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر 22 میلیون و 899 هزار تومان است. قیمت این سکه طرح قدیم روندی همسو با سکه امامی دارد و حباب آن دو میلیون و 733 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز نسبت به آخرین نرخ ثبت شده برای روز گذشته 50 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و اکنون 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. حباب نیم‌سکه چهار میلیون و 189 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه در این لحظه 9 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته افزایشی 50 هزار تومانی را تجربه کرده است. حباب این نوع سکه کوچک چهار میلیون و 155 هزار تومان تعیین شده است.

 

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز چهار میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده که نسبت به نرخ روز گذشته تغییری نداشته است.. همچنین حباب این سکه دو میلیون و 317 هزار تومان برآورد شده است.

روز گذشته قیمت دلار تحت تاثیر اخبار سیاسی چند پله کاهش را تجربه کرد و تحت تاثیر این عامل قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز روندی کاهشی را پی گرفت.

اما امروز با افزایش چند پله‌ای دلار این دو فلز ارزشمند نیز حالا طلا نوساناتی افزایشی و سکه نوساناتی کاهشی را تجربه می‌کنند. قیمت طلا و سکه با توجه به ثبات دلار در انال فعلی نوسانات محدودی را در روزهای گذشته تجربه کرده‌اند.

با توجه به سرنوشت نامعلوم دلار و نوسانات این اسکناس آمریکایی کارشناسان معتقدند چشم‌انداز مبهمی برای بازار طلا و سکه نیز وجود دارد. برخی دیگر از تحلیگران نیز می‌گویند اگر سکه به کف 20 میلیون تومانی برسد احتمال کاهش قیمت آن وجود دارد.

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها