۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
بازدید:۲۰۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای و اعتراف آنان به بیش از 30 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر : ۶۴۷۲۷

به گزارش صد آنلاین ،سرهنگ علی اصغر جمالی رییس پلیس کیش امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سارقان  و مالخران،  کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی بررسی تخصصی سرقت از مشاعات ساختمان های مسکونی را در دستور کار خود قرار دادند. 

 

 

 


وی افزود: در تحقیقات اولیه، مشخص شد که سارقان اقلامی چون دوچرخه، پمپ آب، کپسول گاز و لوازم کولر گازی را که بدون رعایت اصول ایمنی در مشاعات واحدهای مسکونی قرار گرفته است سرقت و به فروش می رساندند. 

سرهنگ جمالی تأکید کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تکمیل تحقیقات تخصصی، 4نفر اعضای این باند با هماهنگی و حمایت مرجع قضائی دستگیر شدند. 

رئیس پلیس کیش گفت: نوع مبلمان شهری جزیره، بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای مکرر پلیس و عدم استفاده از وسایل ایمنی مناسب در پیشگیری از سرقت، مهم ترین زمینه بسترساز وقوع این گونه جرایم است. 

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از تمامی شهروندان درخواست کرد که در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها