آخرین اخبار
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
بازدید:۱۶۶
صد آنلاین | جلسه شورای مبارزه با سرقت کردستان حاوی خبری مبنی بر کاهش ۷درصدی سرقت در استان بود.
کد خبر : ۶۴۷۰۵
 

به گزارش صد آنلاین ، اسماعیل زارعی‌کوشا شب گذشته در سومین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت که در استانداری کردستان برگزار شد، با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پلیس استان، اظهار داشت:  پلیس در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم مجاهدانه پای کار است و این مایه افتخار است.

 

 

 


وی افزود: پلیس استان در موضوع پیشگیری از آسیب‌های  اجتماعی هم موفق عمل کرده و امیدواریم این رویکرد امیدآفرین همچنان ادامه داشته باشد.

استاندار استان کردستان با بیان اینکه سرقت از جرائمی است که آرامش شهروندان را سلب می‌کند، تصریح کرد: برخورد با سارقان و  مالخران با جدیت در دستور کار باشد، چراکه این اقدامات رضایت‌مندی مردم به دنبال دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با سرقت، گفت: اقدامات پیشگیرانه و استفاده از ظرفیت‌های موجود  در راستای آگاه سازی، نقش به‌سزایی در کاهش سرقت‌ها دارد.

زارعی‌کوشا برخورد قاطعانه با خریداران اموال مسروقه موسوم به مالخران و ساماندهی اصنافی که اجناس دست دوم را خریداری می‌کنند، را ضروری دانست و بیان کرد: مبارزه با سرقت از اولویت‌های اصلی پلیس و متولیان امر بوده و در همین راستا تدابیر لازم جهت پیشگیری از وقوع سرقت در زمینه‌های مختلف در استان باید اندیشیده شود.

وی تجهیز و نصب دوربین در محورهای، شهری، روستایی و مواصلاتی استان در زمینه پیشگیری از سرقت تابلو در راه‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی را نیازمند تدابیر ویژه برشمرد و تاکید کرد: با اراذل و اوباش و مجرمانی که امنیت شهر و جامعه را هدف قرار می‌دهند، قاطعانه برخورد شود.

استاندار کردستان با اشاره به فعالیت کمپ ماده 16; خواستار پرداخت مطالبات کمپ‌ها و تقویت اماکن نگهداری معتادان متجاهر شد.

کاهش 7 درصدی سرقت‌ها در کردستان

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با جان و دل پای کار است، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزان سرقت‌ها در استان 7درصد کاهش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون 32 طرح در خصوص مبارزه  با سرقت در استان اجرا شده که در همین راستا 5 باند سارق متلاشی و 424 فقره سرقت کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در قالب اجرای این طرح‌ها 324 نفر مالخر دستگیر شده و برخورد با سارقان همچنان با اولویت در دستور کار قرار دارد.

برخی از مدیران استانی نیز در این جلسه پیرامون حوزه سرقت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

4561/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها