۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
بازدید:۱۵۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان(خراسان شمالی): این دامپزشک قلابی اقدام به کار گذاشتن سیم یا میخ در درون حلق حیوان بخت برگشته کرده و عنوان می‌نمود که حیوان این شیء را به همراه علوفه مصرف کرده است و با همین ترفند مبالغ سنگینی از دامدار اخذ می‌کند.
کد خبر : ۶۴۲۱۷

به گزارش صد آنلاین ، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان(خراسان شمالی) گفت: فردی که با فریب دامداران خود را به عنوان دامپزشک معرفی می‌کرد، بازداشت شد.

 

 


سرهنگ مهدی مهران‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس مبنی بر اینکه فردی که خود را به عنوان دامپزشک معرفی می‌کند مبالغی را از دامداران تحت عنوان خارج نمودن جسم سخت (سیم یا میخ) از حلق دام‌های سنگین (گاو) و فروش داروهای بدون مجوز اخذ می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۱ آشخانه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با بررسی دقیق موضوع و گفت‌وگو یا چند دامدار که به همین شکل مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند به اصل ماجرا پی بردند.

سرهنگ مهران‌فر اظهار داشت: این دامپزشک قلابی اقدام به کار گذاشتن سیم یا میخ در درون حلق حیوان بخت برگشته کرده و عنوان می‌نمود که حیوان این شیء را به همراه علوفه مصرف کرده است و با همین ترفند مبالغ سنگینی از دامدار اخذ می‌کند.

سرهنگ مهران‌فر با بیان اینکه متهم بلافاصله توسط مأموران تجسس کلانتری ۱۱ آشخانه دستگیر شد بیان کرد: از این متهم مقادیری داروهای فاقد مجوز نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از دامداران خواست که برای درمان دام‌های خود به مراکز رسمی و دارای مجوز دامپزشکی مراجعه نمایند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها