آخرین اخبار
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
بازدید:۲۷۶
صد آنلاین | فرمانده سپاه رفسنجان گفت: یک گروه از سارقان اتباع و معتادان متجاهر و گروه‌های سازمان‌دهی شده در قالب یک شبکه هستند که هر بار بالای هزار متر سرقت می‌کنند.
کد خبر : ۶۳۹۳۶

به گزارش صد آنلاین ، محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان صبح امروز در جلسه شورای اداری سهرستان در فرمانداری با تسلیت شهادت هموطنان‌مان در جنایت تروریسی کرمان اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی اظهارنظرهایی می‌شود که زحمات نیروهای امنیتی را زیر سوال می‌برد.

 

 

 


وی ادامه داد: دست آمریکا و اسرائیل در این جنایت مشهود است که به وسیله عمال خود دست به این اقدام وحشیانه زدند.

فرمانده سپاه رفسنجان در ادامه بیان داشت: قرارگاه مقابله با سرقت سیم و کابل از ۲ هفته قبل در رفسنجان تشکیل شده و اتفاقات خوبی افتاده است، تقریبا شبانه ۳ هزار تا ۴ هزار متر سرقت داشتیم که به ۳۰۰ متر کاهش پیدا کرده است.

پساوند تصریح کرد: تمام مدیرانی که در شهرستان و بخش‌ها هستند باید در این قرارگاه به ما کمک کنند تا این سرمایه ملی از بین نرود.

وی خاطرنشان کرد: یک گروه از سارقان اتباع و معتادان متجاهر و گروه‌های سازمان‌دهی شده در قالب یک شبکه هستند که هر بار بالای هزار متر سرقت می‌کنند.

وی متذکر شد: با تلاش نیروهای این قرارگاه حومه شرقی تقریبا پاکسازی شده است ولی در مناطق دیگر همچنان سرقت‌ها انجام می‌شود که این مناطق نیز پاکسازی خواهد شد.

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها