آخرین اخبار
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
بازدید:۳۵۷
صد آنلاین | با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد سه دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش 450 میلیارد ریال شناسایی و کشف شد.
کد خبر : ۶۳۸۱۰

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد  با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی  از فعالیت سه دستگاه بیل مکانیکی قاچاق در یک معدن مطلع و  پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 

 

 


  وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی باغات این شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و سه دستگاه بیل مکانیکی در معدن را مشاهده کردند که در استعلامات صورت گرفته مشخص شد فاقد مجوز قانونی و قاچاق می باشند. 

سردار علی اکبر جاویدان ارزش بیل های مکانیکی قاچاق را بنا به اعلام نظر  کارشناسان اقتصادی 450 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق ادامه دارد.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز ، از عموم شهروندان و مردم قدر شناس استان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

4561/ب
 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها