۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
بازدید:۱۶۹
صد آنلاین | وزیر خارجه قطر خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد تل‌آویو با ترور صالح العاروری کار را برای مذاکرات تبادل اسرا سخت کرد.
کد خبر : ۶۳۴۸۲

 

به گزاشر صد آنلاین ، تارنمای صهیونیستی «واللا» اعلام کرد که «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در دیداری در دوحه با خانواده‌های اسرای صهیونیست به آنان اطلاع داد که ترور «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس باعث شد، پیشبرد مذاکرات دشوار شود.

 

 

 


براساس گزارش المیادین، وزیر خارجه قطر افزود: به دلیل آنچه در بیروت اتفاق افتاد، گفت‌وگو با حماس دشوار شده است.

حماس پیش از این تاکید کرده بود که ترور شیخ صالح العاروری یکی از رهبران این جنبش توسط رژیم صهیونیستی یک اقدام تروریستی تمام عیار است.

گروه‌های فلسطینی این ترور را محکوم کردند و تاکید کردند که ترور وی در نتیجه شکست سیاسی و نظامی اشغالگران صورت گرفته است. صالح العاروری و ۶ تن از همرزمانش چند روز پیش بر اثر حملات رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند.

روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که شش خانواده اسرای صهیونیست روز جمعه وارد دوحه پایتخت قطر شدند و امیدوارند که برای آزادی این اسیران به توافق برسند.

قرار بود این خانواده‌ها با سفیر آمریکا در قطر و سپس با نخست وزیر قطر دیدار کنند. آن‌ها قصد دارند طی گفت‌وگو با مقامات قطری که نقش میانجی میان صهیونیست‌ها و گروه‌های فلسطینی را ایفا می‌کنند، اسرای خود را آزاد کنند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها