آخرین اخبار
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
بازدید:۶۱۲
وزیر خارجه اردن از برنامه‌های افراط گرایانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان انتقاد کرد.
کد خبر : ۶۳۰۱۳

جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه که با بیش از ۲۲ هزار جان باخته غیرنظامی همراه بوده است هدف آشکار تل آویو برای نسل کشی فلسطینیان و آواره کردن آن‌ها را نمایان می‌سازد. اکنون نگرانی‌ها از گسترش درگیری‌ها و باز شدن جبهه‌های جدید نبرد در خاورمیانه باعث هشدار مقامات منطقه‌ای و بین المللی شده است. 

 

 


به گزارش الجزیره، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن که به طور همزمان معاون نخست وزیر این کشور نیز محسوب می‌شود امروز (چهارشنبه) درباره گسترش درگیری‌ها به دیگر مناطق خاورمیانه هشدار داد. 

 

 

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: جنگ غزه بخشی از برنامه افراطی اسرائیل است که به تخریب غزه ادامه دهد تا بدین وسیله عمر رهبری سیاسی خود را طولانی کند و غرب را به یک جنگ منطقه‌ای بکشاند. 

 

 

وی در ادامه افزود: جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان همین برنامه افراطی را نشان می‌دهد که شامل کشتار و تخریب می‌شود. باید بدانید همه تاوان نقض قوانین بین المللی و عدم مهار این افراط گرایی را خواهند پرداخت. 

 

 

آمریکا بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و از زمان آغاز حملات این رژیم به غزه در هفتم اکتبر تاکنون ۲ بار قطعنامه‌های شورای امنیت را علیه تل آویو وتو کرده، تسلیحات پیشرفته بدون موافقت کنگره به سرزمین‌های اشغالی ارسال کرده و در نهایت نیروی دریایی خود را در دریای سرخ برای حفاظت از کشتی‌های صهیونیستی به کار گرفته است.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها