۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
بازدید:۴۵۷
صد آنلاین | رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت 2 نفر در تصادفات درون شهری اصفهان خبر داد.
کد خبر : ۶۲۸۲۵

به گزارش صد آنلاین ، محسن بگدلی، رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به تصادف و برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با درخت در اتوبان شهید چمران اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه شامگاه سه‌شنبه تصادف و محبوسی سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با درخت در اتوبان شهید چمران به آتش‌نشانی اعلام شد.

 

 

 


وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۶ به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ به همراه چهار سرنشین به شدت با جداول و درختان وسط خیابان برخورد کرده و هر چهار سرنشین در خودرو محبوس و گرفتار شده بودند.

 

بگدلی افزود: با حضور آتش‌نشانان هر چهار سرنشین محبوس شده با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند ولی یکی از سرنشینان که جوانی مذکر حدودا ۳۶ ساله بود در همان لحظات ابتدایی و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده بودند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: یک نفر فوتی پس از تائید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد و سه نفر دیگر، پس از اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.


واژگونی پژو ۲۰۶

واژگونی خودرو سمند و پژو ۲۰۶

وی ادامه داد: در تصادفی دیگر ساعت ۲۱ و ۵۳ دقیقه شامگاه سه شنبه یک مورد واژگونی خودرو سمند و پژو ۲۰۶ به وسیله فرمانده شیفت ایستگاه ۱۲ که در حین گشت‌زنی بودند به ستاد فرماندهی اعلام شد.

بگدلی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سمند و پژو ۲۰۶ از مسیر منحرف و واژگون شدند و راننده پژو بر اثر شدت حادثه فوت کرد.


تصادف پژو ۲۰۶ و سمند

 

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با حضور آتش نشانان سریعا ایمن‌سازی محل حادثه انجام گرفت و مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس پس از اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها