آخرین اخبار
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
بازدید:۲۱۶
صد آنلاین | منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، دولت لبنان بابت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و ۶ نفر از همراهانش شد، به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت می‌کند.
کد خبر : ۶۲۷۷۹

به گزارش صد آنلاین ، نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه این کشور تلفنی گفت وگو کرد و دو طرف خواستار ارائه شکایت به شورای امنیت بابت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان و اقدامات اخیر متجاوزانه رژیم صهیونیستی به این کشور شدند.

 

 

 

 


پیش تر حماس اعلام کرده بود، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، سمیر فندی و عزام الاقرع از فرماندهان قسام و محمود زکی شاهین، محمد الریس، محمد بشاشه و احمد حمود از اعضای حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت شهید شدند.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت العاروری به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی و جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت، تاکید کرد که این جنایت وحشیانه موجب ایمان هرچه بیشتر مجاهدان در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، ایران و عراق به آرمان عادلانه خود و پایبندی به ادامه راه جهاد و مقاومت تا پیروزی و آزادسازی خواهد شد.

جنبش حزب الله افزود: ترور شهید العاروری و دیگر همراهانش در قلب ضاحیه جنوبی بیروت تجاوزی خطرناک علیه لبنان است.

منبع: ایرنا

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها