آخرین اخبار
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
بازدید:۱۱۰۸۴
صد آنلاین | ۴۴ سال پیش در چنین روزی خبر کشف انبار مهمات در زیر زمین خانه‌ای در تهران تیتر صفحه حوادثه روزنامه‌های آن روز شد.
کد خبر : ۶۲۷۷۲

به گزارش صد آنلاین ، روزنامه کیهان در ۱۳ دی ۵۸ نوشت: مقدار زیادی از انواع مختلف اسلحه – مهمات و مواد منفجره از داخل یک اتومبیل و زیر زمین خانه‌ای واقع در خیابان گوته کشف شد.

 

 

 

 


اسلحه و مهمات کشف شده شامل ۱۵۰ قبضه کلاشینکف – تیربار – ژ۳ – شکاری – ام. -۱ و مقدار زیادی مواد منفجره و ۳ جعبه خشاب فشنگ ژ و وسائل دیگر است.

ساعت یک بامداد امروز هنگامی که دو نفر از پاسداران ستاد ۲ منطقه ۱۰ مشغول گشت بودند در خیابان گوته کوچه یخچال بودند به یک اتومبیل بیوک مشکی مشکوک شدند. پاسداران اتومبیل و راننده آن را توقیف کردند و حادثه را به ماموران ستاد اطلاع دادند. بلافاصله ماموران ستاد به محل اعزام شدند و راننده اتومبیل را که حسین نام داشت با اتومبیل به محل ستاد اعزام داشتند.

در بررسی از داخل اتومبیل پاسداران ۴۲ قبضه اسلحه کلاشینکف، ۵ قبضه اسلحه مخصوص پرتاب گاز اشک آور، یک گونی مواد منفجره و یک قبضه اسلحه تیربار به دست آوردند.

در تحقیقات اولیه از راننده اتومبیل، وی با نشان دادن کارت سپاه پاسداران اظهار داشت که وابسته به سپاه است. مسئولان بلافاصله با مرکز سپاه تماس گرفتند ولی مرکز سپاه مشخصات نامبرده را تایید نکرد. در تحقیقات بعدی معلوم شد که نامبرده در منزل برادرش در کوچه باستان زندگی می‌کند.

مسئولان کمیته با تماس با کمیته مرکزی حکم جلب برادر و بازرسی منزل را گرفتند و پس از جستجو از منزل فوق که یک ساختمان ۳ طبقه و دارای زیر زمین است. چندین قبضه اسلحه کلاشینکف و تفنگ شکاری و فشنگ و وسایل جنگی مختلف و مواد منفجره را که در داخل تشک‌های خوشخواب در زیرزمین خانه جاسازی شده بود کشف کردند.

پاسداران برادر نامبرده را نیز بازداشت کردند و به محل ستاد ۲ انتقال دادند و پس از تشکیل صورت جلسه هر دو تحویل زندان موقت شدند. تحقیقات بیشتر برای روشن شدن علت و انگیزه جمع‌آوری اینهمه اسلحه و مهمات ادامه دارد

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
هنوز ادامه داره ??
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
مد شده قصه های قدیمی که بیش از 40 سال از آن میگذره رو تیتر میزنن و اینگار که صبح اتفاق افتاده
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها