۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
واکنش مادر ملیکا محمدی به فوت دخترش
بازدید:۵۴۷
صد آنلاین | مراسم وداع با ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال زنان ایران در استادیوم آزادی برگزار شد.
کد خبر : ۶۲۳۰۷

مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال زنان که در سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت، با حضور اهالی فوتبال و پدر  و مادر این فوتبالیست در  استادیوم فوتبال آزادی برگزار شد.

 


در این مراسم مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، کتایون خسرو یار مربی سابق محمدی، عادل فردوسی‌پور، جواد کاظمیان، حسین ماهینی، آندرانیک تیموریان بازیکنان سابق فوتبال ایران و همچنین تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان حضور داشتند.

مادر ملیکا محمدی در این مراسم بیان کرد: ملیکا سرشار از زندگی و انگیزه بود. او به عنوان دختر ما پا به زمین گذاشت و به عنوان دختر ایران به آسمان ها سفر کرد. او عاشق زندگی بود و عشق به وطن را زمزمه کرد و از کودکی به فوتبال عشق می ورزید و دغدغه بهتر شدن زندگی همنوعان خود را داشت. دیدن موفقیت‌ها و انسانی که ملیکا به آن تبدیل شده بود باعث شد که هیچ حسرتی به دل نداشته باشیم اما تنها دلتنگ دختر ایران هستیم. بهترین تعریف از ملیکا عشق است و از کودکی راه خود را پیدا کرد و مصمم راه خود را رفت. در زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم در مستطیل سبز رسالت انسانیت و عشق را تمرین کرد. همانا تنها عشق است که باعث می‌شود از رفاه و زندگی مادی عبور کند و سختی زندگی در شهری کوچک و کویری را انتخاب کند.

دختر ایران تا ابد زنده است و پرچم‌دار این مرز و بوم خواهد بود. ملیکا را در گذشته و آینده می‌بینیم. گذشته او در تمرین، درس، دانشگاه، اخلاق، انرژی و نور و لبخند بود. آینده‌اش سرافزاری و سربلندی یک ملت و زنان ایرانی است.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها