۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
بازدید:۹۶۵
صد آنلاین | جزیره سانتورینی در یونان با ساختمان‌های سفید و گنبدهای آبی‌رنگ، به‌عنوان یکی از زیباترین جزایر توریستی جهان شناخته می‌شود.
کد خبر : ۶۱۷۸۵

به گزارش صد آنلاین ، جزیره سانتورینی (Santorini) یونان، از جمله شگفت‌انگیزترین مقاصد گردشگری این کشور به شمار می‌رود که اغلب به‌واسطه معماری متفاوت و خوش آب و رنگ و همچنین، غروب‌های خیره‌کننده‌اش به شهرت رسیده است.

 

 

 

جزیره‌ای سفید در تصرف گنبدهای آبی


ساختمان‌های سفید جزیره سانتورینی یونان 

این جزیره کوچک با گنجینه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، چند روستای زیبا، ساختمان‌هایی سفید با گنبد لاجوردی، آسیاب‌های بادی، خیابان‌های باریک، سواحل و چشم‌انداز‌های طبیعی منحصربه‌فرد، از جذاب‌ترین نقاط دیدنی و جزایر جهان شناخته می‌شود.

 

ساحل سرخ در جزیره سانتورینی یونان



سانتورینی به بهشت عکاسان نیز تبدیل شده است و بسیاری، برای ثبت تصاویر متفاوت به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. پاتریک بیگانسکی (Patryk Bieganski)، یکی از همین عکاسان است که چهار روز در سانتورینی ماند تا از آرامش و خلوت جزیره و غروب مسحورکننده آن، تصاویر زیبایی ثبت کند. پاتریک دراین‌باره می‌گوید:
نمایی از جزیره سانتورینی یونان
از کودکی رویای خانه‌ها و کلیسا‌های سفید با گنبد‌های آبی سانتورینی (از معروف‌ترین نقاط یونان و کل اروپا) را داشتم. چهار روز در ابتدای ماه مارس در این جزیره ماندم؛ زمانی که خالی از گردشگر و تقریبا خالی بود. سکوت و دمای ملایم هوا باعث شد که احساس کنم در بهشت هستم.

تقریبا هرروز بعدازظهر، باد شدیدی می‌وزید، ابر‌های شگفت‌انگیزی ایجاد می‌شد و آسمان با همراهی خورشید، گویی در حال سوختن بود. برای من به‌عنوان یک عکاس منظره، زمان بسیار خوبی برای عکاسی و به عبارت بهتر، یک نعمت واقعی بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها