آخرین اخبار
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
بازدید:۲۱۷
۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان واگذار شد.
کد خبر : ۶۱۷۶

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در جلسه قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان سمنان با حضور استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: کمک‌های مؤمنانه و مساعدت‌های مردم در همه حوزه‌ها جمع‌بندی شود تا با دسته‌بندی منظم به دست نیازمندان برسد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح‌ها باعث ایجاد امید بین آحاد جامعه به‌ویژه نیازمندان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود:‌ تأکید مقام معظم رهبری همانند امام خمینی (ره) بر حمایت از محرومان و نیازمندان است.

مطیعی بیان کرد: هدف و نیت همه ما خشنودی محرومان و قلب نازنین امام زمان (عج) بوده و از خیران و مردم استان که از طرق مختلف همیشه در صحنه بوده‌اند، تشکر می‌شود.

امروز همچنین آیین افتتاح و واگذاری 23 هزار واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و با حضور ویدئوکنفرانسی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان برگزار شد.

در این آیین که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، ۱۱۰ واحد مسکونی نیز به مددجویان کمیته امداد امام استان سمنان واگذار شد.

تجلیل از مدیران کل همکار، فعالان، مؤثران و خیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و اهدای نمادین کلید واحد مسکونی به تعدادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان انجام گرفت.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها