آخرین اخبار
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
بازدید:۴۳۱
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: کماکان عملیات اطفا ادامه دارد و دو نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شده اند هنوز خبری از مصدومیت و یا تلفات احتمالی نیست و بخش زیادی از آتش خاموش شده است و عملیات همچنان ادامه دارد.
کد خبر : ۶۱۶۳۳

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت ۲ آتش نشانان در پی حریق گسترده در خیابان امیرکبیر خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۴۰ یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار در خیابان امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و نردبان هیدرولیکی در محل حادثه حضور دارد، ادامه داد: محل آتش سوزی چند باب مغازه در کنار هم چیزی شبیه انبار ایجاد کرده بودند که مملو از پلاستیک و لوازم پلاستیکی بود..

وی ادامه داد: دود حاصل از این حریق از فواصل دور قابل رویت بود آتش نشانان به سرعت عملیات اطفا را آغاز کرده و تاکنون از گسترش آتش جلوگیری شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: کماکان عملیات اطفا ادامه دارد و دو نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شده اند هنوز خبری از مصدومیت و یا تلفات احتمالی نیست و بخش زیادی از آتش خاموش شده است و عملیات همچنان ادامه دارد.

 

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها