آخرین اخبار
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
بازدید:۳۸۱
عضو شورای اسلامی شهر اراک و دبیر این شورا با بیان اینکه استیضاح و تغییر شهردار به عنوان مسئول مدیریت شهری در شرایط کنونی و در آستانه عید نوروز مصلحت نیست، گفت: طرح سئوال از شهردار، حتی به صورت هر هفته حق اعضای شورای شهر اراک است.
کد خبر : ۶۱۳۶

 علی‌جعفر محصولی در این رابطه افزود: چنانچه شهردار نسبت به سئوالاتی که از سوی اعضای شورای شهر مطرح می‌شود پاسخگو نباشد، باید 8 امضاء از سوی سئوال‌کنندگان برای استیضاح جمع‌آوری شود.

وی ادامه داد: شایعاتی مبنی بر استیضاح شهردار در روز چهارشنبه هفته گذشته مطرح شد که صحیح نبوده و اتفاقی نیفتاده بود که بخواهیم شهردار را استیضاح کنیم. تنها سئوالاتی از سوی برخی اعضای شورای شهر از شهردار مطرح شده و مقرر شد در روز چهارشنبه هفته گذشته، شهردار به سئوالات‌ پاسخ دهد.

  • عضو شورای اسلامی شهر اراک و دبیر این شورا اظهار داشت: از پاسخ‌هایی که شهردار به سئوالات اعضای شورای شهر ارائه قانع شدیم و بنابراین دیگر موضوع استیضاح را پیگیری نکردیم، البته من جزء سئوال کنندگان نبودم.
  • محصولی تصریح کرد: در این راستا اعضایی که قصد داشتند به واسطه طرح سئوال، موضوع استیضاح را پیگیری کنند، امضای خود را پس گرفتند و این موضوع را مطرح کردند که با توجه به شب عید، این اقدام به صلاح مردم نیست و شهردار فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
  • وی بیان داشت: از سوی دیگر مقرر شد در صورت توافق، یک گزینه برای سرپرست و یک گزینه نیز برای شهردار انتخاب شود تا یک تصمیم درست اتخاذ گردد که در این راستا نیز، گزینه مناسبی انتخاب نشد.
  • عضو شورای اسلامی شهر اراک و دبیر این شورا تأکید کرد: مهمترین هدف مدیریت شهری، افزایش میزان رضایتمندی مردم است و در این راستا شهر حتی نیم ساعت نیز نمی‌تواند بدون شهردار باشد.

محصولی ابراز داشت: انتظار می‌رود مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر، فعالیت‌های نظارتی خود را با جدیت دنبال کنند تا بتوان گام‌های مؤثرتری در راستای رفع مشکلات حوزه شهری برداشت.

وی به موضوع پیشبرد طرح‌های عمرانی حوزه شهری اراک نیز اشاره داشته و اضافه کرد: مدیریت شهری قول مساعد داده است تا طرح‌های عمرانی شهری با شتاب بیشتری دنبال شود و خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارائه گردد. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها