آخرین اخبار
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
بازدید:۸۱۴
صد آنلاین | فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان قم با اشاره به دستگیری یک گروه 6 نفره از شکارچیان غیرمجاز در تالاب مره، خاطرنشان کرد: این گروه که 3 عدد اسلحه شکاری نیز به همراه داشتند، در گشت و پایش منطقه مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.
کد خبر : ۶۱۰۸۸

به گزارش صد آنلاین ، محمدرضا عابدی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در فصل مهاجرت پرندگان، تالاب‌ها و آبگیرهای استان به‌ویژه تالاب شکارممنوع مره که میزبان دسته‌های بزرگی از پرندگان آبزی و کنار آبزی است، مورد رصد و پایش مستمر محیط‌بانان قرار دارند.

 

 

 


وی افزود: در این فصل برخی شکارچیان و صیادان با استفاده از اسلحه و یا دام‌های هوایی، اقدام به شکار پرندگان مهاجر می‌کنند که بر اساس ضوابط و قوانین زیست‌محیطی، با این افراد به‌شدت مقابله می‌شود و اجازه هیچ‌گونه اقدامی به آن‌ها نمی‌دهیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان قم با اشاره به دستگیری یک گروه 6نفره از شکارچیان غیرمجاز در تالاب مره، خاطرنشان کرد: این گروه که 3 عدد اسلحه شکاری نیز به همراه داشتند، در گشت و پایش منطقه مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این شکارچیان متخلف متأسفانه 10 قطعه پرنده آبزی و کنارآبزی را شکار کرده بودند، تصریح کرد: هرگونه شکار غیرمجاز جانوران وحشی بر اساس قانون شکار و صید جرم بوده و ضمن برخورد قضایی با متخلفان، جریمه ضرر و زیان زیست‌محیطی نیز از آن‌ها اخذ خواهد شد.

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها