۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
بازدید:۱۸۲۰
صدآنلاین | مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی آمار ازدواج و طلاق در استان را اعلام کرد که بر این اساس به ازای هر ۳.۵ ازدواج یک طلاق در استان ثبت شده است.
کد خبر : ۶۰۹۷۷

یک طلاق به ازای ۳.۵ ازدواج در استان آذربایجان‌غربی

 سعید احمدی گفت: در هشت ماهه امسال، ۱۶ هزار و ۹۳۲ مورد ازدواج در استان ثبت شده است و در این میان آمار طلاق نیز ۴ هزار و ۷۲۳ مورد بوده است.

 


وی افزود: در این مدت نیز بیش از ۳۸ هزار و ۳۲۲ تولد در استان ثبت شد که از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۱۴ نوزاد پسر و ۱۸ هزار و ۲۰۸ نوزاد دختر بوده و ۲۳ هزار و ۳۳۵ تولد در شهر و ۱۴ هزار و ۹۸۷ تولد در مناطق روستایی استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت نیز ۷۱۳ تولد دوقلویی، ۴۲ مورد سه قلویی و ۲ مورد چهار قلویی در استان ثبت شده است.

شایان ذکر است در سال ۱۴۰۰ آمار ازدواج در استان ۱۴ هزار و ۵۶۵ مورد ازدواج و در سال ۱۴۰۱ این آمار ۱۵ هزار و ۷۹ مورد بوده است ضمن اینکه آمار طلاق نیز بترتیب در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رقم ۳ هزار و ۵۵۶ و ۴ هزار و ۹۸۹ مورد بوده است که براساس میانگین در سال ۱۴۰۰ به ازای ۴.۱ ازدواج و در سال ۱۴۰۱ به ازای هر ۳.۰۲ ازدواج یک مورد طلاق ثبت شده و امسال این رقم به ۳.۵ ازدواج در مقابل یک طلاق بوده است.

21458/ه

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها