آخرین اخبار
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۴
بازدید:۲۰۷
صد آنلاین | عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد یکشنبه گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شریک و همدست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه است.
کد خبر : ۶۰۹۱۲

به گزارش صد آنلاین ، عزت الرشق گفت: اظهارات بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه از نتانیاهو جنایتکار جنگی نخواسته است که جنگ وحشیانه خود را علیه مردم فلسطین در نوار غزه متوقف کند، تائیدی بر مشارکت و همدستی وی در کشتار و ویرانی است که ارتش رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد.

 

 

 


عضو دفتر سیاسی حماس افزود: اظهارات رئیس جمهور آمریکا توهین به نظام بین الملل و کشورهایی است که خواستار پایان تجاوز به غزه هستند.

بایدن رئیس جمهور آمریکا شنبه شب گفته بود که در تماس تلفنی با نتانیاهو خواستار توقف جنگ نشده است.

پیش تر دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از گفت وگوی تلفنی بنیامین نتانیاهو و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در این گفت وگوی تلفنی از موضع آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد تقدیر و تشکر کرده بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به بایدن گفت: (رژیم) اسرائیل به جنگ تا دستیابی کامل به تمام اهدافش ادامه خواهد داد.

پیش تر «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفته بود که هیچ راهی برای دستیابی به اهداف جنگی که توسط کابینه نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم تعیین شده است، وجود ندارد.

وی گفته بود: (رژیم) اسرائیل دو گزینه دارد؛ گزینه اول پایان دادن به جنگ بدون بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست) و گزینه دوم آتش‌بس نهایی همراه با بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرا) است.

منبع: ایرنا

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟