آخرین اخبار
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
بازدید:۵۱۹
صد آنلاین | مهدی تارتار بعد از پیروزی پرگل مقابل مس رفسنجان، تیمش را آماده بازی حساس با تراکتور می‌کند.
کد خبر : ۶۰۷۵۵

دستاورد جالب تارتار، بالاتر از پرسپولیس!

به گزارش صد آنلاین ، تیم مهدی تارتار این فصل سورپرایز لیگ برتر بوده و حالا در فاصله دو هفته تا پایان نیم فصل در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. ملوان این هفته در شرایطی به مصاف تراکتور خواهد رفت که اگر در این بازی خانگی به سه امتیاز و برد برسد، یک رده دیگر هم بالا خواهد آمد.

 


نکته جالب برای تارتار این است که تیم او حالا توانسته بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار بگیرد و برای تثبیت این رتبه باید دو بازی حساس مقابل آلومینیوم و تراکتور را هم با پیروزی پشت سر بگذارد تا بتواند نیم فصل را حداقل در جایگاه چهارم به پایان برساند که بهترین رتبه تاریخ فوتبال ملوان محسوب می‌شود.

تارتار که دو بار با گسترش فولاد و ذوب‌آهن توانسته بود قهرمانی را از تیم سابقش، پرسپولیس، بگیرد، این فصل هم مقابل این تیم نمایشی سزاوارانه داشت و شاید اگر بدشانسی نبود، می‌توانست سه امتیاز را از یک مدعی دیگر هم بگیرد.

برای سرمربیان پرسپولیسی و استقلالی، قرارگیری بالاتر از تیم سابق خود اهمیت بسیار زیادی دارد و این فصل تارتار توانسته برخلاف سایرین این دستاورد ویژه را به نام خود ثبت کند.

جالب است بدانید ملوان تاکنون در جدول از رتبه هفتم بالاتر نیامده بود اما حالا فرصت این را دارد تا یک رتبه تاریخی را برای خود ثبت کند.

21458/ع

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها