آخرین اخبار
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
بازدید:۴۷۱
صد آنلاین | تیم فوتبال گل‌گهر روز آینده حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر را مقابل استقلال میزبانی خواهد کرد.
کد خبر : ۶۰۷۵۲

سیرجانی‌ها مقابل استقلال دیگر کم تعداد نیستند (عکس)

به گزارش صد آنلاین  ، بار دیگر تب رقابت‌های لیگ برتر از روز آینده بالا می‌گیرد و دیدارهای حساسی در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از مسابقات حساس هفته چهاردهم که هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول مسابقات به شمار می‌رود، تیم فوتبال گل‌گهر در ورزشگاه اختصاصی خود از گل‌گهر پذیرایی می‌کند و بی‌شک این همان دیداری است که توجه تمام علاقمندان به فوتبال از جمله سپاهانی‌ها و تراکتوری‌ها را به خود مشغول خواهد کرد و البته که برای هواداران گل‌گهر رنگ و بوی خاصی دارد.

 


گل گهر در پایان هفته سیزدهم و در شرایطی که یک مسابقه نسبت به استقلال کمتر دارد، موفق به کسب 18 امتیاز شده و در صورتی که بتواند مقابل صدرنشین مسابقات که 28 امتیازی است به برتری دست پیدا کند، می‌تواند با توجه به یک بازی کمتری که دارد، امیدوار باشد تا پایان نیم فصل بتواند جایگاهش در جدول رده‌بندی مسابقات را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.

هواداران سیرجانی هم امیدوارند این اتفاق برای تیم محبوب‌شان رخ بدهد و بی‌شک آنها که حتی در دیدار دور از خانه با آلومینیوم اراک تیم‌شان را تنها نگذاشتند، در مصاف با استقلال به احتمال فراوان ظرفیت نزدیک به 10 هزار نفری این ورزشگاه را پر خواهند کرد و البته استقلال هم که در همه جای ایران طرفداران خاص خود را همراه دارد.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها