۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
بازدید:۲۷۵
صد آنلاین | متهم به بهانه گرفتن بلیط مترو کارت‌های عابر بانک شهروندان را گرفته و پس از جا به جایی کارت شهروندان با کارت‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.
کد خبر : ۶۰۷۴۳

به گزارش صد انلاین ، فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردارحرفه ای که با اخاذی و جا به جایی کارت بانکی شهروندان اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

 

 

 


 سرهنگ عباس کرمی راد گفت: در پی افزایش کلاهبرداری در محله میدان آزادی تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از مأموران انتظامی مترو آزادی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی های انتظامی به دست آوردند متهم به بهانه گرفتن بلیط مترو کارت‌های عابر بانک شهروندان را گرفته و پس از جا به جایی کارت شهروندان با کارت‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری می‌کند افزود: در یک عملیات منسجم و ترفندهای پلیسی نهایتاً در ۲۶ آذر ماه سال جاری متهم را در حال کلاهبرداری از یکی از شهروندان غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و از متهم ۷ عدد کارت بانکی مسروقه کشف شد.

سرهنگ کرمی راد با اشاره به اینکه متهم به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد

 
 
4561/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها