۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
بازدید:۲۶۲
صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: پرونده های مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد و قاچاق دام در شعب تعزیرات حکومتی زابل رسیدگی و منجربه صدور رای شد.
کد خبر : ۶۰۷۱۹

به گزارش صد آنلاین ، موسی عباس زاده محمودی امروزدر زاهدان اظهار کرد: پرونده مربوط به عرضه خارج از شبکه 100 کیسه آراد یارانه ای به  ارزش 300 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی زابل رسیدگی شد.

 

 

 


وی افزود: شعبه با  توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و متخلفان را به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: اداره جهاد کشاورزی زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

وی همچنین از جریمه بیش از هفت میلیارد ریالی قاچاق دام در زابل خبر داد و گفت: پرونده مربوط به حمل دام قاچاق شامل 30 راس گوسفند به وزن 640 کیلو گرم و به  ارزش هفت میلیارد ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی زابل رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با  توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دام کشف شده متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و 203 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی گفت: پلیس آگاهی شهرستان نیمروز از 2 دستگاه خودرو این میزان دام را کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها