آخرین اخبار
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
بازدید:۴۴۷
صد آنلاین | دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه فاش کرد: صهیونیست‌ها اسرای فلسطینی را در زندانی تحت شکنجه وحشیانه قرار داده اند.
کد خبر : ۶۰۵۸۳

 

به گزارش صد آنلاین ، دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه خواستار تحقیقات بین المللی بی‌طرفانه و فوری در مورد تهاجم به غیرنظامیان فلسطینی توسط ارتش صهیونیستی پس از دستگیری آن‌ها از مناطق مختلف نوار غزه شد.

 

 

 

 

 


براساس گزارش القدس العربی، دیده بان فاش کرد که شواهد جمع‌آوری شده با آنچه روزنامه عبری هاآرتص در مورد جنایات اعدام میدانی که علیه اسرای فلسطینی انجام شده، مطابقت دارد.

در همین حال دیده بان حقوق بشر افشا کرد در حالی که برخی دیگر از اسرای فلسطینی در نتیجه شکنجه شدید و بدرفتاری در حین بازداشت در یک زندان در اردوگاه ارتش صهیونیستی معروف به Sde Teman بین شهر‌های بئرشبا و غزه  به شهادت رسیدند.

این مرکز اعلام کرد که کمپ فوق به یک زندان گوانتانامو جدید تبدیل شده است که در آن زندانیان در شرایط بسیار سخت و در داخل مکان‌هایی شبیه قفس مرغ در فضای باز و بدون غذا و نوشیدنی برای مدت طولانی نگهداری می‌شوند.

بر اساس گزارش دیده بان، گروه‌های سنی بازداشت شدگان در کمپ فوق از خردسال تا سالخورده متغیر است و بیشتر روز با چشم بسته و دست بسته در محوطه‌های حصارکشی مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

بر اساس شهادت‌ها، در ساعات شب چراغ‌ها روشن بوده و به شدت به آن‌ها می‌تابد و هدف صهیونیست‌ها از پا درآوردن و شکنجه اسرای فلسطینی است.

بر اساس اسناد جمع‌آوری‌شده بدست دیده بان حقوق بشر اروپا_مدیترانه از بازداشت‌شدگانی که از اردوگاه فوق‌الذکر رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند، آن‌ها در معرض انواع شکنجه‌ها و بدرفتاری‌ها قرار گرفته‌اند، از استفاده از تلفن منع شده‌اند و فرصت ملاقات با وکلا یا ملاقات با صلیب سرخ را نداشته‌اند. 

دیده بان به نقل از یکی از بازداشت شدگان آزاد شده (که از ترس انتقام خواست نامش برده نشود) گفت که شاهد بوده است که سربازان صهیونیستی مستقیماً به پنج زندانی تیراندازی کرده و آن‌ها را به شهادت رساندند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از سویی دیگر از مرگ دو زندانی از نوار غزه در حین بازداشت در اردوگاه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد اما گزارشی در مورد مرگ آن‌ها منتشر نکرد. 

44561/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها