آخرین اخبار
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
بازدید:۹۲۵
صد انلاین | با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس، قاچاقچیان در انتقال بیش از 85 کیلو موادمخدر ناکام ماندند.
کد خبر : ۶۰۴۵۱

به گزارش صد آنلاین ، عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ، از حمل یک محموله ای مواد مخدر توسط قاچاقچیان از مسیر جاده میناب به سمت بندرعباس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

 

 

 


وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان واقع در محور روستایی انگوران اعزام که پس از چند ساعت تعقیب مراقبت های لازم به دو دستگاه خودرو سواری پژو و پراید مشکوک شده و دستور توقف دادند.

  این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران در یک عملیات ضربتی خودروها را متوقف و در بازرسی فنی از خودرو پراید 54 بسته به وزن 56 کیلو و 800 گرم تریاک و در بازرسی از خودرو پژو 405 تعداد 43 بسته به وزن 28 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی جمعا 85 کیلو و 400گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، 3 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها