۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
بازدید:۳۰۲
صد آنلاین | رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب: متهمان در بازجویی‌ها به جرم انتسابی اعتراف و برای پیگرد قضایی و انجام مراحل قانونی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
کد خبر : ۶۰۴۳۸

به گزارش صد آنلاین ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در غرب و شمال پایتخت خبر داد و گفت: ماموران پلیس در دو عملیات جداگانه از مخفیگاه متهمان ۳۵ کیلوگرم هروئین و ۵۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

 

 


 سرهنگ حسین باباپور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در محدوده شمال پایتخت مطلع شدند و در یک عملیات پلیسی ضمن دستگیری متهمان، از مخفیگاهشان ۵۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب افزود: متهمان در بازجویی‌ها به جرم انتسابی اعتراف و برای پیگرد قضایی و انجام مراحل قانونی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

­همچنین سرهنگ باباپور از دستگیری دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در غرب پایتخت خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات جداگانه از مخفیگاه متهمان ۳۵ کیلوگرم هروئین کشف کردند و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

 
 
4461/یس
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها