آخرین اخبار
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
بازدید:۵۶۶
صد آنلاین | سعید صادقی که معمولا در نقش وینگر و هافک راست برای پرسپولیس به میدان می‌رفت در بازی مقابل استقلال اهواز پست جدید و شرح وظایف تازه‌ای پیدا کرد.
کد خبر : ۶۰۳۸۳

صادقی در نقش وینگ بک راست، تست منفی

 

به گزارش صد آنلاین  با تغییر سیستم یحیی گل محمدی در بازی مقابل استقلال خوزستان، سعید صادقی در پست وینگ بک راست شرح وظایف تازه‌ای پیدا کرد و بعضا مثل مدافع راست در زمین خودی ظاهر می‌شد.

با حضور سه مدافع مرکزی در زمین صادقی به نوعی وینگ بک راست پرسپولیس بود در حالی که او قبلا در نقش هافبک یا وینگر راست بازی می‌کرد.


 

همین مسئله و تغییر پستی که با شرح وظایف جدید همراه بود باعث شد آن حضور نصفه و نیمه این بازیکن در فاز حمله هم کمرنگ شود.

صادقی که از دروازه حریف دور بود نتوانست از آن جناح تیمش را راه بیندازد و در زمان حمله غالبا به بن‌بست می‌خورد و تنها یک ارسال خوب و یک شوت نسبتا قابل قبول داشت و  در صحنه گل دوم هم کم آورد.

در عین حال با توجه به اینکه پرسپولیس مدام بالا بازی می‌کرد و صاحب توپ بود صادقی در دفاع بیشتر از ترابی حاضر بود اما غیر از یک مورد تست نشد.

در صحنه گل دوم استقلال خوزستان هر چند علی نعمتی در دو صحنه متوالی مقابل بازیکن استقلال خوزستان کم آورد و در نهایت اجازه ارسال به او داد و سپس کنعانی‌زادگان هم در تقابل هوایی بازنده شد اما صادقی که باید مثل یک مدافع راست به مرکز خط دفاع سوئیچ می‌کرد و مانع از ضربه زدن آقایی‌پور می‌شد کم آورد و با وجود تکلی که زد اما نتوانست زودتر از مهاجم میزبان به توپ ضربه بزند.

در واقع شاید اگر در آن صحنه یک مدافع راست تخصصی در میدان حاضر بود و با شرح وظایف دفاعی‌اش آشنایی بیشتری داشت، واکنش بهتر و سریع‌تری نشان می‌داد و ممکن بود از مهاجم حریف خطا بگیرد یا توپ را دفع کند.

البته شاید صادقی هم چندان مقصر نباشد چرا که قبلا در این پست به میدان نرفته بود. ضمن اینکه شرایط بازی در اهواز نیز کلا عجیب و غریب و غیرطبیعی بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها