آخرین اخبار
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
بازدید:۴۴۰
صد آنلاین | شاگردان کریستوفر گالتیه برتری یک نیمه‌ای مقابل الوکره را از دست دادند و شکست خوردند.
کد خبر : ۶۰۰۶۱

الدحیل پس از پرسپولیس روز خوش ندارد!

به گزارش صد آنلاین ، تیم فوتبال الدحیل قطر که در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای صعود به دور حذفی نداشت، اما مانع از برتری پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد و توانست برد بی‌فایده‌ای به دست بیاورد و منجر به حذف سرخ پوشان ایران شود، شرایط عجیبی را در رقابت‌های داخلی دنبال می‌کند.

 


الدحیل قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در لیگ ستارگان قطر برابر ام‌صلال شکست خورده بود و پس از آن هم در دو مسابقه پیاپی نتوانست به برتری برسد و یک تساوی با قطر اس. سی و یک باخت به السد داشت که امشب هم یک نتیجه ضعیف دیگر در کارنامه آنها به ثبت رسید.

تیم فوتبال الدحیل در شرایطی که میشل اولونگا را در اختیار نداشت و کوتینیو را دوباره با رفع مصدومیت در ترکیب اولیه می‌دید، از ساعت 18 جمعه شب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف الوکره رفت و با وجود برتری یک نیمه‌ای، در نهایت شکست خورد.

الدحیل در نیمه اول با گل‌های یوسف ایمن و کوتینیو (پنالتی) به برتری دو بر یک مقابل الوکره رسید، اما در نیمه دوم دو گل دریافت کرد و با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا 17 امتیازی بماند و دور رفت لیگ ستارگان قطر را با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جدول به پایان ببرد و نتواند اختلاف 11 امتیازی با السد صدرنشین را جبران کند.

21458/ع

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها