۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
بازدید:۱۶۴
صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان کالا در زاهدان به پرداخت 29 میلیارد و 225 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
کد خبر : ۵۹۸۹۰

به گزارش صد آنلاین ، موسی عباس زاده امروز در زاهدان اظهار کرد: پرونده حمل و مشارکت لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 845 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

 

 

 


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم ردیف اول را به پرداخت 11 میلیارد و 690 میلیون ریال جزای نقدی و برای خودرو حامل کالای قاچاق به پرداخت پنج میلیارد و 845 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته عباس زاده، همچنین 2 متهم ردیف دوم و سوم به اتهام حمل کالای قاچاق هر کدام به پرداخت پنج میلیارد و 845 میلیون ریال جریمه نقدی و در مجموع متهمان به پرداخت 29 میلیارد و 225 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با گزارش پلیس آگاهی پیرامون کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق از یک کامیون در پوشش لوازم منزل، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها