آخرین اخبار
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
بازدید:۳۰۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف کلاهبرداری اینترنتی ۱۴ میلیارد ریالی توسط ماموران پلیس فتای شهرستان مراغه خبر داد.
کد خبر : ۵۹۶۸۰

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی محمدی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه یکی شهروندان به پلیس فتای مراغه و طرح شکایت خود مبنی بر کلاهبرداری ۱۴ میلیاردی از او موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. 

 

 

 

 



 
وی در ادامه افزود: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری پلیس فتا و هماهنگی قضایی، ۱۴ میلیارد ریال سرمایه مال باخته حین انتقال توسط کلاهبرداران، بلافاصله حساب‌های آنان مسدود و از سرقت وجوه جلوگیری شده و کمتر از ۲۴ ساعت به حساب مال باخته بازگردانده شد. 
 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مالباخته از اقدام به موقع و پیگیری مستمر کارشناسان پلیس فتا تشکر و قدردانی کرد، از شهروندان درخواست کرد کهبه هیچ عنوان به تماس های اغوا کننده پاسخ نداده و در صورتی که شهروندان قربانی جرائم سایبری مانند کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت غیرمحاز شدند بلافاصله موضوع را از طریق تلفن گویا ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت های پلیس فتا گزارش تا مسیر انتقال پول های کلاهبرداری شده مسدود شود.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها