آخرین اخبار
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
بازدید:۳۶۰
صد آنلاین | سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه مدعی شد که عملیات‌های نظامی ارتش به مناسبت سال نو متوقف نمی‌شود و هیچ بحثی برای آتش بس وجود ندارد.
کد خبر : ۵۹۶۰۱

به گزارش صد آنلاین ، «الکساندر زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو می‌گوید که هیچ بحثی درباره آتش بس میان اسرائیل و حماس به مناسبت سال نوی میلادی وجود ندارد و چنین توافقی قابل انتظار نیست.

 

 

 


 وی درباره احتمال یک توافق جدید برای توقف جنگ گفت: نه من چنین فکری نمی‌کنم چرا که ما دو هدف داریم که همیشه گفته‌ام. نابودی زیرساختهای تروریستی حماس و آزادی همه گروگانها.

وی افزود: اینها دو هدف ما هستند که باید محقق شود. علاوه بر این، نه ما و نه حماس کریسمس را در این زمان از سال جشن نمی‌گیریم. ما سال جدید را در ماه سپتامبر جشن می‌گیریم و در کل این دلیلی نیست که عملیاتهای نظامی خود را به خاطرش تعلیق کنیم.

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه ادامه داد، اگر حماس تصمیم بگیرد که سلاح خود را زمین بگذارد دیگر مساله‌ای وجود نخواهد داشت. با این حال من چنین چشم اندازی را در حال حاضر نمی‌بینم. 

زوی درباره تلاشهای طرفهای ثالث نیز گفت: هیچ بحثی درباره آتش بس نیست و همه رایزنیها درباره توقف موقت عملیاتها است که آن هم من در این مرحله قابل انتظار نمی‌بینم. 

اظهارات این سفیر صهیونیستی درحالیست که یک پایگاه خبری نزدیک به منابع اسرائیلی و آمریکایی اخیرا گزارش داده تل‌آویو مایل به حصول توافقی جدید با حماس برای آزادی اسرای زن در ازای برقراری آتش‌بس در غزه است.

پایگاه آکسیوس به نقل از منابع مطلع گزارش داده دیوید بارنئا، رئیس موساد طی روزهای آینده با نخست‌وزیر قطر دیدار و با او درباره از سرگیری مذاکرات در خصوص آزادی اسرا از غزه رایزنی خواهد کرد.

به نوشته آکسیوس، این نخستین دیدار بین یک مقام ارشد اسرائیلی و مقام‌های قطری بعد از فروپاشی آتش‌بس هفت روزه در غزه خواهد بود. بعد از اتمام آن آتش‌بس رژیم اسرائیل عملیات خود را به جنوب غزه گسترش داد.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که به اعتقاد ما هنوز 132 اسرائیلی در دست حماس هستند که از این تعداد 112 نفر از آنها هنوز زنده هستند. 

4515/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها