آخرین اخبار
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
بازدید:۶۲۰
فرماندار سربیشه گفت: با پای کار بودن همه مدیران شهرستان بولوار امام رضا (ع) شهر سربیشه مزین به تمثال شهدا خواهد شد.
کد خبر : ۵۹۴۴۹

 محمدرضا لکزائی، فرماندار سربیشه  امروز در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: به عنوان مسوول و هر قشری از جامعه سعی کنیم مروج فرهنگ ناب و ارزشمند ایثار، ایستادگی و شهادت باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه شهدا به واقع چراغ راه و راهنما هستند، تصریح کرد: بی تردید هر کدام از شهدا نمادی از عزتمندی، ایثار، شهادت‌طلبی و وفاداری هستند.

فرماندار سربیشه ادامه داد: اگر از روی اخلاص به جمله «شهدا شمع محفل بشریتند» اعتقاد داشته و به آنان متوسل شویم هیچ کاری نشدنی نیست.

لکزائی با اشاره به اقدامات زیربنایی و ارزشمندی که در راستای تروج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان انجام شده است، گفت: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر سربیشه، برگزاری گردهمایی بزرگ خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای نخستین بار، نامگذاری روز شهرستان به مناسبت تشییع پیکر مطهر ۲۰ شهید گلگون کفن شهرستان در عملیات کربلای پنج، جانمایی تمثال مبارک شهدا در همه مدارس شهرستان حتی مدارس کانکسی و نامگذاری خیابان و بولورهای شهرها به نام شهدای شهرستان از عمده برنامه‌های اجرا شده در این زمینه است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ان شاءالله با پای کار بودن همه مدیران شهرستان بلوار امام رضا (ع) شهر سربیشه مزین به تمثال شهدا خواهد شد و بولوار و خیابان‌های شهرک اندیشه سربیشه بنام شهدای این نامگذاری می‌شود و گلزار شهدای سطح شهرستان مورد مرمت و بازسازی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها