آخرین اخبار
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۶
بازدید:۲۶۵
صد انلاین | یک رسانه صهیونیست به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد که در بین اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر تنها فردی است که با حکومت تشکیلات خودگردان بر غزه مخالف است.
کد خبر : ۵۹۰۷۶

به گزارش صد انلاین ، رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که در بین اعضای کابینه جنگ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها فردی است که با حکومت تشکیلات خودگردان فلسطین بر غزه مخالف است.

 

 

 

 

 


پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» بامداد چهارشنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشت: «صحبت‌ها درباره [حکومت] تشکیلات خودگردان [بر نوار غزه]، یک رویکرد دولتی نیست».

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند: «انگیزه‌های سیاسی و نه امنیتی، ناامیدی واشنگتن را نسبت به نتانیاهو نشان می‌دهد».

پیش از این، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه‌ای تلویزیونی مدعی شده بود که تشکیلات خودگردان فلسطین برای اداره نوار غزه مناسب نیست.

روز سه‌شنبه نیز نتانیاهو گفت که امکان رویارویی نظامی با تشکیلات خودگردان در کرانه باختری وجود دارد و اینکه غزه تحت هیچ شرایطی به کنترل نظامی تشکیلات درنخواهد آمد.

از سوی دیگر، پایگاه خبری «آکسیوس» بامداد چهارشنبه گزارش داد که مقام‌های ارشد نظامی صهیونیست هم‌اکنون در واشنگتن حضور دارند تا راهبرد جنگ غزه را به مقام‌های آمریکایی ارائه کنند. (جزئیات بیشتر)

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها