آخرین اخبار
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
بازدید:۸۳۱
صد آنلاین | سازمان هواشناسی، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، بارش برف در ارتفاعات، رخداد مه و احتمال بهمن را برای ۱۲ استان پیش بینی کرد.
کد خبر : ۵۸۹۰۷

به گزارش صد آنلاین ، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: امروز در مناطقی از سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب و غرب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده و فردا گستره بارش‌ها نیمه غربی ایران را فرا می‌گیرد. همچنین احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات، ریزش سنگ و اختلال در ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی نیز وجود دارد.

 

 

 

 


بر اساس این گزارش، پنجشنبه نیز در اکثر مناطق بارندگی پیش‌بینی شده و جمعه در شمال شرق و نوار شرقی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و طی این مدت بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به‌شکل برف است.

شنبه هفته آینده جو پایداری حاکم شده و شدت بارش‌های در چهارشنبه برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب است. از بعداز ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در نیمه شرقی و جنوب غرب وزش باد شدید خواهد بود.طی 3 روز آینده دریای خزر و از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان به تناوب مواج است.

بارش باران، در مناطق گرمسیر رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، بارش برف در ارتفاعات، رخداد مه و احتمال بهمن، چهارشنبه برای کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، کردستان، غرب و جنوب اصفهان، نیمه جنوبی لرستان، زنجان و جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش بینی شده است.

 

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها