آخرین اخبار
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
بازدید:۲۶۰
صد انلاین | سرپرست اداره صمت شهرستان ساری با اشاره به کشف احتکار ۲۰هزار قلم مواد غذایی در یک انبار غیرمجاز، گفت: طی گشت مشترک بازرسان اداره صمت، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره پلیس اقتصادی یک انبار کالای اساسی در شهرستان ساری به ارزش ریالی ۴میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر : ۵۸۸۸۸

به گزارش صد آنلاین ، سیدمحمد سیدی سرپرست اداره صمت شهرستان ساری  در شهرستان ساری با اشاره به تحقق ۹۶درصدی سهم اشتغال اداره صمت شهرستان در سامانه رصد و پایش اشتغال، اظهار کرد: بررسی آمار و اطلاعات اشتغال ثبت شده توسط اداره صمت شهرستان ساری در سامانه رصد نشان می‌دهد این اداره تاکنون حدود ۹۶ درصد از سند انتظار عملکردی ایجاد اشتغال مربوط به حوزه صمت شهرستان ساری در سال  ۱۴۰۲ را محقق کرده است.

 

 

 


وی افزود: انتظار می‌رود با ادامه این روند در ماه‌های باقی‌مانده از سال‌جاری درصد تحقق سهم اشتغال اداره صمت شهرستان ساری در سامانه رصد بیش از سند انتظار باشد.

سرپرست اداره صمت شهرستان ساری با اشاره به کشف احتکار ۲۰هزار قلم مواد غذایی در یک انبار غیرمجاز، تصریح کرد: طی گشت مشترک بازرسان اداره صمت شهرستان ساری، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره پلیس اقتصادی یک انبار مواد غذایی کالای اساسی در شهرستان ساری به تعداد حدود ۲۰هزار قلم کالای احتکاری به ارزش ریالی ۴میلیارد ریال کشف شد.

سیدی گفت: بررسی‌های تکمیلی نیز نشان داد که این انبار در سامانه جامع انبارثبت نبوده است، به همین دلیل پرونده تخلف تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها