آخرین اخبار
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
بازدید:۴۴۹
صد آنلاین | رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از تشدید برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در استان خبر داد و گفت: برخورد با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات شدیدتر خواهد بود.
کد خبر : ۵۸۱۷۹
 

به گزارش صد آنلاین ، شهرام کرمی امروز در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان‌های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی(ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت جامعه مهمتر از هر مسئله دیگری است و دستگاه قضائی و پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه باید بیش از پیش نسبت به آن توجه داشته باشند. 

 

 

 


وی گفت: متأسفانه برخی جرائم و شرارت‌ها نظیر سرقت، تیراندازی و قاچاق سلاح و مهمات بیشتر از دیگر آسیب‌های اجتماعی، امنیت جامعه را تهدید می‌کنند و لازم است حتماً برخورد جدی‌تری با این عوامل صورت گیرد.

کرمی با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی برای برخورد با هر گونه ناامنی در کرمانشاه، از تشدید برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: در این میان با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات برخوردهای شدیدتری صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه پلیس را نماد اقتدار و امنیت جامعه معرفی کرد و افزود: هرکسی بخواهد این امنیت را خدشه دار کند در واقع به امنیت خود لطمه زده است.

وی با بیان اینکه پلیس در بطن جامعه و میان مردم حضور دارد و به خوبی مشکلات را درک می کند عنوان کرد: تلاش و اهتمام فرمانده و مجموعه انتظامی استان برای حل این مشکلات و پیگیری مسائل مردم قابل ستایش است و حتما دستگاه قضائی نیز حمایت خواهد کرد.

کرمی با قدردانی از حس مسئولیت‌پذیری فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان برای کمک به دستگاه قضائی از طرح سردار حاجیان برای تبدیل شدن پلیس به ضابط قانون و مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی برای اجرای درست و به موقع وظایفشان حمایت کرد و گفت: عملیاتی شدن این کار می‌تواند سبب کاهش آسیب‌ها در استان شود.

وی عنوان کرد: نقش پررنگ پلیس در برقراری نظم و امنیت و کمک به مردم بر کسی پوشیده نیست و همه دستگاه‌ها نیز موظف هستند به مجموعه انتظامی کمک کنند تا مشکلات یکی پس از دیگری از سر راه برداشته شود و مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار شوند.

وی گفت: دستگاه قضائی و پلیس به عنوان دو نهاد امنیت آفرین در جامعه کاملاً با یکدیگر هماهنگ و تلاش می‌کنند تا ضمن ارائه خدمات لازم به عموم شهروندان فضا را بیش از گذشته برای مجرمان تنگ کرده و اجازه عرض اندام به آنها ندهند.

4461/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها