آخرین اخبار
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
بازدید:۵۰۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی نیشابور از وقوع نزاعی دسته‌جمعی با سلاح سرد و اسلحه شکاری و دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در یکی از روستاهای بخش مرکزی نیشابور خبر داد.
کد خبر : ۵۸۱۷۷

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستاهای بخش مرکزی نیشابور ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام شدند.

 

 

 

 


فرمانده انتظامی نیشابور با اذعان به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد، ۸ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری غیرمجاز و سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند، افزود: ۴ فرد عادی و ۴ نفر از شرکت‌کنندگان در نزاع بر اثر تیراندازی مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با ذکر این نکته که تاکنون تعداد ۵ متهم این نزاع دستگیر شدند، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد و تلاش برای دستگیری بقیه شرکت‌کنندگان در نزاع ادامه دارد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: بزرگان و معتمدان روستا‌ها با توجه به جایگاه و نفوذشان می‌توانند با میانجیگری و وساطت به موقع از وقوع و یا افزایش دامنه نزاع‌ها قبل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری و پلیس را در برقراری نظم و امنیت کمک کنند.

44621/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها