۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
بازدید:۱۹۸
صد آنلاین | سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گفت: ۱۳۸ اسیر از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) همچنان در نوار غزه هستند.
کد خبر : ۵۸۰۰۳

به گزارش صد آنلاین ، هاگاری در کنفرانس مطبوعاتی روزانه خود مدعی شد: ارتش اسرائیل به مراکز فرماندهی حزب الله در جبهه شمالی حمله کرده است.

 

 

 

 


وی در ادامه ادعاهای تاریخ مصرف گذشته‌اش مدعی شد: شهر ایلات [در جنوب اسرائیل] را هیچ خطری تهدید نمی‌کند و عملیات حوثی‌ها یک عملیات تروریستی بوده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: در همه جبهه‌ها آماده دفاع و حمله هستیم، جنگ به این زودی ها به پایان نخواهد رسید و در حال تعمیق عملیات نظامی در خان‌یونس در جنوب غزه هستیم.

هاگاری بدون اشاره به آن که رژیم صهیونیستی غیرنظامیان بی‌گناه بویژه کودکان و زنان را مورد هدف قرار می‌دهد ادعا کرد: به قتل خرابکاران [اعضای حماس] ادامه خواهیم داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه با تهدید یحیی السنوار (رهبر جنبش حماس در غزه) مدعی شد که وی بر روی زمین نیست و زیر زمین قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا وی را پیدا کنیم و او را بکشیم.

هاگاری افزود: نمی‌انم که کابینه جنگ چه تصمیم می‌گیرد، اما سوختی که وارد غزه می‌شود، پشتیبان عملیات ماست.

 

وی ادامه داد: از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که برای دیدار با گروگان‌های اسرائیلی در نوار غزه تلاش کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پایان بار دیگر گفت: ماموریت ما رسیدن به "یحیی السنوار" و کشتن وی است.

این سخنان هاگاری تکرار سخنان وی در چند روز گذشته است، وی چند روز پیش نیز در کنفرانس خبری خود گفته بود که ارتش رژیم صهیونیستی شبانه روز دنبال السنوار در غزه است.

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز اخیرا بار دیگر هدف نیروهای این رژیم را دست یافتن به یحیی السنوار عنوان کرده بود.

منبع: ایرنا

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها