۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
بازدید:۳۳۷
صد آنلاین | سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی آخر هفته، اعلام کرد: غلظت آلودگی هوا از ظهر فردا به سبب وزش باد کاسته می‌شود.
کد خبر : ۵۷۸۶۴

به گزارش صد انلاین ، سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: امروز در برخی نقاط شمال غرب و غرب، پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و خراسان شمالی، بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

 

 


بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود از ظهر پنجشنبه به سبب وزش باد از غلظت آلودگی هوا کاسته و جمعه بارش با شدت بیشتری در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

شنبه با نفوذ سامانه بارشی فعال در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی نقاط غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و در گیلان، غرب مازندران، قزوین، البرز و شمال تهران، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه بارش پراکنده در گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

همچنین امروز و جمعه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود. هوای امروز پایتخت نیز صاف و غبارآلود و در بعد از ظهر با افزایش ابر و بیشینه دما ۱۵ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

 

 

 

44461/ل

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها