آخرین اخبار
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
بازدید:۱۶۴
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 4 هزار کیلوگرم پودر کاکائو خارجی و 518 حلقه لاستیک فاقد مجوز جمعاً به ارزش 17 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : ۵۷۷۹۷

به گزارش صد آنلاین ، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه کامیون باری و یک دستگاه وانت نیسان را متوقف کردند.

 

 

 

 


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار 4 هزار کیلوگرم پودر کاکائو خارجی و 518 حلقه لاستیک فاقد مجوز کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پایان با اعلام این که ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 17 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دراین‌خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راه حمایت از تولید داخلی، کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت‌طلب که در فکر ضربه‌زدن به اقتصاد داخلی و به‌تبع آن ایجاد نارضایتی در صنف تولیدکنندگان داخلی، می باشند، است.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها