۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
بازدید:۲۴۴
صد انلاین | فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره ه دستگیری سارقان سیم برق و تلفن در گیلان گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی مقابله با سارقان و مالخران کابل برق و سیم مخابرات در گیلان ۷۴ نفر دستگیر شدند.
کد خبر : ۵۷۶۸۶

به گزارش صد آنلاین ، سردار  عزیزالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اجرای طرح عملیاتی سه روزه مقابله سارقان، مالخران و صنوف متخلف  پیرامون سرقت کابل برق و سیم مخابرات در سطح گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.  

 

 

 


فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات‌ جداگانه، ۵۳ سارق و ۲۱ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۸۵ فقره پرونده سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

وی، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است. 

4456/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها