آخرین اخبار
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
بازدید:۲۰۲
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در استان تهران از کشف انبار دپوی غذای قاچاق حیوانات خانگی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در جاجرود خبر داد و گفت: ۸ دستگاه موتورسیکلت هنجارشکن نیز در راستای ارتقای امنیت اجتماعی توقیف شد.
کد خبر : ۵۷۵۹۸
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ مراد صارمی صبح امروز با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا، با رصد هوشمندانه از دپوی غذای حیوانات خانگی در انباری در جاجرود مطلع شدند.

 

 

 

 


وی گفت: مأموران پس از شناسایی انبار مورد نظر و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این انبار 115 کارتون انواع کنسرو و غذای حیوانات خانگی سگ و گربه که همگی قاچاق و بدون هرگونه مجوز مثبت گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کردند، یادآور شد: محل مورد نظر پلمپ و برای آن پرونده تشکیل شد و این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

صارمی خطاب به شهروندان گفت که بررسی این‌گونه طرح‌ها و فعالیت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند، برخورد قاطعانه انجام خواهد شد.

 

فرمانده نظامی شهرستان پردیس در بخش دیگری از سخنانش گفت: مأموران انتظامی پردیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، 8 دستگاه موتورسیکلت هنجارشکن را توقیف کردند.

صارمی افزود: درگیری، ایجاد مزاحمت از نوع آلودگی صوتی، نداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن، از دلایل عمده توقیف خودروهای مذکور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با هنجارشکنان مطالبه مردمی بوده و اجرای آن در طول سال جاری ادامه خواهد یافت.

4461/ب

 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها