۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
بازدید:۳۱۵
صد آنلاین | حماس: رسانه‌های اسرائیلی و غربی در پی دیوسازی از ما هستند
کد خبر : ۵۷۵۰۰

به گزارش صد آنلاین ، جنبش حماس فلسطین، ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره تجاوز نیروهای این جنبش به اسرای اسرائیلی را تکذیب و تأکید کرد که هدف از این ادعاها، مخدوش کردن چهره مقاومت و زیر سؤال بردان رفتار انسانی و اخلاقی با اسراست.

 

 

 

 


 همسویی برخی از رسانه‌های غربی با تبلیغات گمراه‌کننده صهیونیستی، به این خاطر است که سیاست دیوسازی را در قبال حماس اجرا کنند.

در این بیانیه آمده است، این تبلیغات نیز بخشی از دروغهای ماشین تبلیغاتی صیونیستی است که کذب بودن آن بارها بر ملا شده است؛ از ادعای سر بریدن کودکان گرفته تا استفاده از بیمارستان الشفا به عنوان اهداف نظامی.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، آبان ماه گذشته، با انتشار ویدئوهایی مدعی وجود یک شبکه چند سطحی از تونل‌های حماس و استفاده مقاومت از آن برای اهداف نظامی در زیر بیمارستان الشفاء شده بود. 

نظامیان صهیونیست چند روز بعد، در یورش به بیمارستان الشفاء، تفتیش اتاق‌های مختلف آن و بازجویی از کادر درمان و آوارگان فلسطینی که در این بیمارستان پناه گرفته‌اند، مدعی شدند که «سلاح و مرکز فرماندهی عملیات حماس را در داخل بیمارستان الشفا» کشف کرده‌اند.

«منیر البرش» مدیر کل وزارت بهداشت غزه، آن را تکذیب کرد و گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی بعد از ورود غیرقانونی به مجتمع پزشکی الشفاء در نوار غزه هیچ سلاحی در این مجتمع پیدا نکردند.آنها در این یورش، مجتمع پزشکی الشفاء را تخریب و تجهیزاتی را که تنها در این مجتمع وجود داشت، از بین بردند. تنها چیزی که در بیمارستان دیدند، بیمار و پناهجو بود.

حماس در پایان از همه رسانه‌ها خواست که در دام اکاذیب صهیونیستها و تبلیغات مغرضانه آن قرار نگیرند و بری صیانت از رسالت خبرنگاری، درباره هر اطلاعاتی تحقیق کنند.

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها