آخرین اخبار
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
بازدید:۳۴۳
صد انلاین | فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از کشف ۱۲۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده از یک انبار در مشهد خبر داد.
کد خبر : ۵۷۲۵۳
به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مشهد در راستای شناسایی و برخورد با محتکران کالا و مجرمان اقتصادی موفق شدند 2 انبار کالاهای احتکار شده و قاچاق را در یکی از روستاهای محدوده جاده کلات شناسایی کنند.
 
 
 
 

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی انبارها ضمن هماهنگی با مقام قضایی به همراه بازرسان اداره تعزیرات از محل بازدید 247 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده شامل یخچال، اجاق گاز، شومینه، بخاری گازی،کولر و غیره را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت ارزش کالاهای احتکار شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به پلمب انبارها خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 نفر متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نگهبان در ادامه با اشاره به اینکه پلیس در راه مبارزه با سوداگران اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کرده و در راه مبارزه با مفاسد اقتصادی با خدمتگزاران خود همکاری کنند.

4461/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها