آخرین اخبار
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
بازدید:۲۵۳
صد انلاین | فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۴۷ میلیارد ریال مواد شیمیایی قاچاق در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: از این سوله ۷۹ بشکه ۲۲۰ لیتری مواد "پلی یورتان" قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مجوز گمرکی بود کشف شد.
کد خبر : ۵۷۲۵۲
 

به گزارش صد آنلاین ، سردار القاصی مهر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دپوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی"پلی یورتان" قاچاق در یک سوله در خرمدشت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

 

 

 

 


وی افزود: مأموران پس از احراز صحت موضوع با حکم قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این سوله 79 بشکه 220 لیتری مواد "پلی یورتان" قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مجوز گمرکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش مواد مکشوفه بیش از 47 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این زمینه محل مورد نظر پلمپ و پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

اراده‌ای برای مبارزه با قاچاق پوشاک وجود ندارد/ ضرورت برخورد در سطح عرضه

سردار القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست داریم در راستای مبارزه شبانه روزی پلیس با پدیده شوم قاچاق هرگونه خبری در این خصوص را به سامانه فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند . 

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها