۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
بازدید:۲۰۷
صد آنلاین | فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، 4 قبضه سلاح جنگی از نوع کلاش و کلت نیز کشف و ضبط کردند.
کد خبر : ۵۷۱۶۷

به گزارش صد آنلاین ، سردار دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار کرد: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار با معتمدین و متنفذین در سطح استان و شهرستان های تابعه و نیز اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهرهای استان را به اجرا گذاشت.

 

 

 


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات سلبی بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در رسیدگی به پرونده های تیراندازی تعداد یک نفر را دستگیر و  در این رابطه 4 قبضه سلاح جنگی از نوع کلاش و کلت نیز کشف و ضبط شد..

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زابل فردی را که بدون داشتن مدارک پزشکی اقدامات دندانپزشکی انجام می داد، با عنوان دندانپزشک قلابی شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سارق مسلح خودرو در ایرانشهر تصریح کرد: در این عملیات هماهنگ و پیچیده یک نفر سارق مسلح دستگیر و از متهم دستگیر شده یک دستگاه خودروی مسروقه، لوازم سرقتی، یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

وی در حوزه مبارزه با جرایم امنیت اقتصادی ادامه افزود: ماموران انتظامی در شهرستان ایرانشهر توانستند 25 تن شکر احتکار شده به ارزش 12 میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به دستگیری 4 نفر سارق حرفه ای، کشف 21 فقره انواع سرقت و یک دستگاه خودروی سرقتی، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس شهرستان زاهدان 2 هزار متر اراضی ملی و شهری به ارزشی بالغ 7 میلیارد ریال در منطقه حاشیه ای رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

4461/ی

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها