آخرین اخبار
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
بازدید:۱۷۹
صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان کالا در دو پرونده به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
کد خبر : ۵۷۱۴۴

به گزارش صد آنلاین ، مرضیه یونسی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات دو پرونده قاچاق اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز به پرونده قاچاق کالا رسیدگی کرد که شامل قاچاق لوازم برقی و هزار و ۷۴ کیلوگرم قاشق، چنگال و پتو به ارزش ۷ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال بود.

 

 

 

 


وی گفت: با توجه به اقرار متهم و نوع جاسازی کالا در خودرو اتهام قاچاق محرز او علاوه بر ضبط کالا متهم به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، یک پرونده قاچاق مربوط به ۳۴۹ دستگاه لوازم برقی و هزار و ۴۴۰ دست کارد و چنگال به ارزش ۵ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی عنوان کرد: با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، علاوه بر ضبط کالا متهم به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

یونسی گفت: ماموران نیروی انتظامی این دو محموله را در محور همدان-قهاوند کشف و پرونده تخلف آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها