۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
بازدید:۹۱۳
صد آنلاین | سرپرست فرمانداری سامان گفت: عملیات اجرایی مرمت و بهسازی پُل تاریخی و تمام‌سنگی هوره این شهرستان در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.
کد خبر : ۵۶۸۹۹

به گزارش صد انلاین ،  محمدتقی گنجعلی گفت: در بازدید میدانی و جلسه شورای ترافیک بخش زاینده‌‎رود شهرستان سامان در خصوص برنامه‌ریزی و هماهنگی آغاز عملیات بهسازی و مرمت پُل تاریخی تمام‌سنگی هوره تصمیم‌گیری شد.

 

 

 

 


سرپرست فرمانداری شهرستان سامان افزود: در صورت شروع عملیات اجرایی این طرح، پُل یک تا ۲ ماه مسدود و مسیر جایگزین و دسترسی مردم به شهر هوره شهرستان سامان و برعکس از جاده سوادجان و دشتی امکان‌پذیر می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد قبل از آغاز عملیات اجرایی مرمت و بهسازی پُل تاریخی تمام‌سنگی هوره شهرستان سامان نسبت به رفع موانع و مشکلات جاده منتهی به روستای سوادجان از سمت پُل هوره و همچنین ورودی روستای دشتی از سوی دستگاه‌های اجرای مرتبط اقدام و پیمانکار در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پایان کار اقدام کند.

گنجعلی یادآور شد: زمان شروع مرمت و بهسازی پُل هوره شهرستان سامان و همچنین مسدود شدن این مسیر به‌ زودی از طریق رسانه‌های خبری به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها